Hizmet sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin başarılı olmalarında rol oynayan
önemli etkenlerden birisi hizmet kalitesidir. Hizmet veren tüm birimlerde veya işletmelerde
hizmet standartlarının yüksek olması ve sürekli gelişme sağlanması işletme ve birimlerin
geleceğini yakından ilgilendirir.
İdari Bakım Hizmetleri birimi olarak personelimizin ve danışmanlık verdiğimiz yüklenici
firmaların personelinin kaliteli hizmet sunmasını sağlamak, moral ve motivasyonunu
arttırmak amacıyla mesleki, teorik, uygulamalı ve kişisel gelişime yönelik birçok
eğitim programı organize etmekteyiz. Bu eğitimler sayesinde hem yönetsel kadroları,
hem de temizlik kadrolarını bilgilendirmekte ve görevlerini uzmanlıkla yerine getirmelerini
sağlamaktayız.
Birimimiz içerisinde;
- • İşe alıştırma (Oryantasyon)
- • Temizlik operasyon eğitimleri
- • Kişisel gelişim eğitimleri hazırlanarak 10-20 şer kişilik gruplara haftalık eğitimler halinde verilmektedir.
Eğitimlerin hedeflerine ulaşması, kalıcı davranış değişikliklerinin sağlanması ve istikrarlı, uyumlu, kuruma inanan, işini severek yapan personeller kazanılması için eğitimlerin devamlılığının sağlanması gerekmektedir. Bu nedenle eğitimler her yıl geliştirilerek verilmekte ve çalışanların etkinlikleri ölçümlenmektedir.
- • Temizliğe Giriş ve Kavramları
- • Ekipman Tanıtımı ve Kimyasallar
- • 7 Adım ( WC, Ofis, Sınıf, Otel, Yurt) Temizlik Sistemleri
- • Asansör, Cam ve Merdiven Temizliği
- • Duvar, Mobilya, Kapı ve Yüksek Alan Temizlik Yöntemleri
- • Genel Alanlar Temizlik Yöntemleri
- • Spor Merkezinin Temizliği
- • Zemin Bakımı
- • Haşere ve Kemirgenlerle Mücadele
- • Atıklar
- • 7 Adımda Check-Out Hasta Odası Temizliği
- • 7 Adımda Dolu Hasta Odası Temizliği
- • 7 Adımda Doktor Ofisi Temizliği
- • 7 Adımda Enfekte Oda Temizliği
- • 7 Adımda Hasta Odası WC’si Temizliği
- • 7 Adımda Hastane Ofisi Temizliği
- • 7 Adımda Hastane WC Temizliği
- • Etkili İletişim Becerileri
- • Takım Çalışması
- • Motivasyon
- • Empati
- • Çatışma Yönetimi
- • Kalite ve Toplam Kalite Yönetimi